اس ام اس های جدید و متنوع برای شما عزیزان
علمي ادبي هنری تفريحي .....Scientific, literary, artistic, recreational
تاریخ : شنبه 17 مرداد 1391
نویسنده : محمود مرادپور

 

از یارو میپرسن ساعت چنده ؟بلدنبوده ساعت بخونه میگه:بدوبدودیرت شد

 

 

 

امروز، مهم‌ترین تکیه‌گاه زندگی‌ام را از دست دادم؛ پشتی صندلی کامپیوتر شکست

 

 

گنجشک میخندید به اینکه چرا هرروز بی هیچ پولی برایش دانه میپاشم... من میگریستم به اینکه حتی اوهم محبت مرا از سادگی ام میپندارد

 

چه نقاش ماهری است فکر و خیال..... وقتی که دانه دانه موهایت را سفید می کند  

 

خدا خیر بدهد کفش های بندی را… که رفتنت را حتی دقیقه ای به تأخیر می اندازد…

 

حکایت ما آدم ها … حکایت کفشاییه که … اگه جفت نباشند … هر کدومشون … هر چقدر شیک باشند … هر چقدر هم نو باشند... تا همیشه … لنگه به لنگه اند … کاش … خدا وقتی آدم ها رو می آفرید … جفت هر کس رو باهاش می آفرید … تا این همه آدمای لنگه به لنگه زیر این سقف ها … به اجبار، خودشون رو جفت نشون نمی دادند  

 

اگر ۴ تکه نان خوشمزه داشته باشید و شما ۵ نفر باشید کسی که اصلا از مزه آن نان خوشش نمی آید (( مادر )) است.  

 

تنها موقعي كه خانها با دقت تمام به حرف شوهراشون گوش مي دن وقتي كه شوهراشون تو خواب حرف مي زنن!!!

 

دوستم مو کاشته،دماغشو عمل کرده، بوتاکسم کرده .ابرو هاشم که مثه نخ کرده لبشم پروتزیه ,فقط هر کاریش میکنیم سیبیلاشو نمیزنه.. میگه مرد باید سیبیل داشته باشه.. :|

 

زندگی دو نیمه است . نیمه اول در انتظار نیمه دوم و نیمه دوم در حسرت نمیه اول ...

 

دراین دنیانکردم من گناهی/فقط کردم به چشمانت نگاهی/اگرباشدنگاه من گناهی/مجازاتم بکن غیرازجدایی

 

دارم بازي كامبيوتري مي كنم جونم داشت تموم مي شد،مي كم جونم كمه!مامانم مي كه:بيا يه كم غذا بخورجون بكيري،ديشب هم كه جيزي نخوردي!"

 

-دیابت لباتم، خراب اون چشاتم، عاشق اون صداتم، بادبون کشتیاتم، دیونه ی نگاتم، روانیه اداتم، دیگه جی میخوای ، بخوای نخوای فداتم .

 

نیازمندی ها !!! فوری ... .به یک دلیل خوب برای زندگی کردن نیازمندیم

 

يه نفر ميره كولربخره ياروميگه آبي مي خواي؟ميگه فرق نمي كنه قرمز بده

 

وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد؛ گل هایی که شکوفه نمیدن حداقل اس ام اس بدن

 

صد دفعه بهت گفتم لباستو جلوم تکون نده، رفتم دکتر گفته به شهد گل حساسیت دارم  

 

می دونی فرق تو با عطر چیه؟؟؟ عطر یه روز گل بوده ولی تو همیشه گلی

 

اتل متل دسيسه رفيق من خسيسه /بيام ميدم هميشه جواب سرش نميشه

 

زندگى جان، عزیزم! اگر افتخار میدى چند قدمى باهام راه بیا....

 

تا شقایق هست . . . . . . خواهرکوچیکش حق ازدواج نداره

 

بابا! تورو خدا این ناف رو یه جور قیچی کنید که بعدش گود نشه همش آشغال بره توش! با تشکر از جراحان محترم

 

مثل ان است که شاهرگ احساسم را زده باشی بند نمی اید دوست داشتنت...

 

کسی که نشسته همیشه خسته نیست شاید جایی برای رفتن ندارد

 

خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است پیدا نکنم همدل دلها همه از سنگ است گویا که در این وادی از عشق نشانی نیست گرهست یکی عاشق آلوده به صدرنگ است.

 

خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام، نخ به نخ زیر قدم های تو انداخته ام، من همان قالی پاخورده ی خاک آلودم، که دلم را به تمنای دلت باخته ام.

 

تومثه اون گل سرخی که گذاشتم لای دفتر؛مثل تقدیر؛مثل قسمت؛مثل الماسی که هیچ کس واسه اون نذاشته قیمت

 

كاش ميشدبوسه هاراقاب كرد /مثل نامه سوي هم پرتاب كرد/كاش ميشدعشق راتقسيم كرد/مثل تك شاخه گلي تقديم كرد

 

اگر تمام گلهای خوشبو دنیا را به پات بریزن باز هم کمه چون پاهات خیلی بو میده

 

هواشناسی گفت سرما باعث بدحالی گلها شده SMS دادم ببینم حال گل ما چطوره؟؟؟

 

بیمارستانم، دکتر گفته اگه نفست نیاد میمیری، اس ام اس دادم بگم(نفسم) بیا..

 

هویج کلم بستنی، دوست دارم خواستنی

 

سرچشمه عمرآدم یک نفس است آن یک نفس هم فدای تو هم نفس.!  

 

اتل متل گلابی دلم تنگه حسابی یه روز با خرج خودت، میبرمت کبابی!  

 

اگه فروختمت ناراحت نشی، چون هرکسی ازیه راهی پول درمیاره؛ منم ازگل فروشی  

 

میخوای بدونی کی هستی؟ عدد بیست را ضرب ۷۷۷ کن بعد ضرب عدد ۱۳ کن تا خودت ببینی چقدرکارت درسته.

 

کوچه های قدیمی را باریک می ساختند تا آدم ها به هم نزدیک شوند حتی در یک گذر.... اکنون چقدر آواره ایم در این اتوبان سرد.  

 

بهترين نقطه واسه شروع همان جاييست كه هستيد.

 

امروز رفتم دکتر گفت رگهای قلبت بسته شده...شرمنده دیگه راهی واسه بیرون اومدنت نیست  

 

معلمی سر کلاس جمجمه ای را به شاگردان نشان داد و گفت:کدام یک از شما می تواند بگوید این جمجمه مال کیست؟ یکی از شاگردان گفت:این جمجمه مال یک زن است. معلم گفت:افرین از کجا فهمیدی؟ گفت:ازفک ساییده شده اش بر اثر پر حرفی!!!  

 

از قديم نديما ميگفتن واسه كسى بمير كه واست تب كنه...! قديميا چه پر توقع بودن! من واست ميميرم حرفى نيست! اما خدا نكنه تو تب كنى...!

 

یارو از امتحان رانندگى در مياد..ميپرسن چطور بود؟ ميگه خيلى معنوى بود سر هر پيچ مربى ميگفت يا ابوالفضل...

 

زندگي با ماي بي بي شروع ميشه و به ايزي لايف ختم ميشه.قدر لحظه هايي كه با شورت هستيم را بدانيم!!!!!

 

هدفم بود که هرگز نشوم عاشق کس / چون که رخسار تو دیدم ، هدفم سخت شکست .

 

گفت از حادثه ای لبریزم، من پر از فریادم، در درونم غوغاست، گفتم این حال تو را می فهمم، دستشویی آنجاست!

 

لذت انچه را كه داري رابا حصرت انچه را كه نداري تباه نكن

 

از گندم پرسيدن عشقت كيه؟از خجالت زرد شد. از گل پرسيدن سرخ شد. از يخ پرسيدن آب شد ولي اگه از من بپرسن با افتخار ميگم اوني كه داره اين اس ام اس رو ميخونه.

 

دریا باشی یا گودالی کوچک از اب… فرقی نمیکند!! زلال که باشی اسمان در تو پیدا می شود.

 

هیچ وقت از مشکلات زندگی ناراحت نشو، کارگردان همیشه سخت ترین نقش ها را به بهترین بازیگر می دهد.

 

در جواب ابلهان آنقدر خاموش ماندیم که گفتند : حرف حساب جواب ندارد

 

هیچ وقت کار امروز رو به فردا ننداز... فردا یه عالمه کار داری، قشنگ بندازش واسه دو سه هفته دیگه که خیالتم راحت باشه!

 

باز یه سوالی مغزم رو پریشون کرد: چرا جمعه این قدر به شنبه نزدیکه، ولی شنبه این قدر از جمعه دوره؟

 

محبت بی رنگ شده. دوستی آهنگ شده. رفاقت تک زنگ شده. راستی!!!!!! دلم برات تنگ شده.....

 

معلم به خط فاصله میگفت خط تیره خوب میدانست فاصله ها جه به روز ادم میارن

 

بگذار قلم را به غزل بسپارم شاید گره ای باز شود از کارم/// پرسید: مگر تو هم غزل می گوئی؟ گفتم: په نه په! فقط رباعی دارم

 

زنه شوهرشو میبره دکتر.. . . . . ... ... دکتر به زنه میگه: خانم، نباید هیچ استرسی به شوهرتون وارد بشه باید خوب غذا بخوره، هرچی که میخواد براش فراهم بشه و برای 1 سال هیچ بحث و دعوایی سر هیچ موضوعی حتی سر طلا و سکه و ماشین و خونه هم نباید با هم داشته باشن. تو راه برگشت مرده میپرسه: خانم دکتر چی گفت؟ زنه میگه : هیچی، گفت تو هیچ شانسی برای زنده موندن نداری

 

سعی کنید توی مسائلی که به خودتون مربوطه دخالت نکنید، دیگران زحمتشو میکشن

 

چه کسی میگوید ؛ که گرانی شده است؟ دوره ی ارزانیست... دل ربودن ارزان... دل شکستن ارزان... آبرو قیمت یک تکه ی نان... و دروغ از همه چیز ارزانتر... قیمت عشق ؛ چقدر کم شده است... کمتر از آب روان! و چه تخفیف بزرگی خورده ؛ قیمت هر انسان...!

 

وقتی وجود خدا باورت بشه ... خدا یه نقطه میزاره زیر باورت و " یاورت" میشه.

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif

 


لطفا نظر بدهید. ممنون
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: پيام ها sms , .....خنده بازار , ,
برچسب‌ها: sms ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید .دادن نظر را فراموش نکنید. خوش ساعات لار